Thursday, October 7, 2010

Sertai Kami 加入我们

Jadi Ahli KeADILan
Adakah anda ingin turut serta dalam membina Malaysia Baru? Semakin ramai rakyat Malaysia menyertai KeADILan kerana mereka ingin sebuah negara Malaysia baru yang adil, demokratik, progresif dan bersatu. Mereka inginkan kerajaan yang prihatin terhadap kepentingan rakyat tanpa mengira kaum, darjat ataupun agama. Mereka inginkan kebebasan daripada gejala korupsi, penyelewengan dan kezaliman.Dengan menyertai KeADILan, anda boleh memperkasakan KeADILan untuk memastikan lebih banyak manfaat diberikan kepada rakyat dan memastikan pentadbiran negara yang lebih telus dan saksama.Anda juga boleh menyumbang kepada pendirian dasar-dasar parti, mengambil bahagian didalam kempen parti, mengambil jawatan didalam parti dan memilih pemimpin-pemimpin yang berwibawa dan bersih.Sertailah perjuangan kami sekarang sebagai ahli KeADILan untuk membentuk sebuah Malaysia baru yang adil, demokratik, progresif dan bersatu!


Untuk menyertai Parti Keadilan Rakyat, anda hanya perlu:

  1. Mengisi borang keahlian dengan maklumat secukupnya (dapatkan borang di Pejabat Parlimen Gopeng atau muat turun disini)
  2. Menyediakan 1 keping gambar bersaiz pasport
  3. Menyediakan 1 salinan kad pengenalan
  4. Hubungi dan hantarkan borang serta gambar dan salinan kad pengenalan kepada;
Pejabat Angkatan Muda Keadilan Cabang Gopeng
No. 37A, Medan Lagenda 1,
Taman Lapangan Permai,
31350 Ipoh, Perak Darul Ridzuan.
Tel / Fax : 05-311 4608
H/p : 017-7915339 (SU AMK Gopeng)



成为公正党党员
你想参与建设新马来西亚?越来越多的马来西亚人加入了人民公正党,因为他们想要一个新的马来西亚,一个​​公平,民主,进步和团结的国家。他们希望一个关心人民利益,不分种族,阶级或宗教的政府。他们想从腐败,欺诈和暴政里获得自由. 通过加入公正党,你可以加强党,以确保公民获得更多利益,确保国家的施政更加透明.你也可助党建立政策,参加党选,获得党职, 投选诚信和干净的领导人. 现在就加入公正党作为一个正义的斗争, 以形成新的马来西亚,一个公平,民主,进步和团结的马来西亚奋斗吧!

要加入人民公正党,你只需要:
  1. 填写有足够信息的入党表格 ( 可在务边区的公正党党所索取或按这里 )
  2. 附上 1 张护照尺寸的照片
  3. 附上 1 张身份证复印本
  4. 联络或把入党表格以及照片和身份证复印本交到;
务边区部公青团办公室
No. 37A, Medan Lagenda 1,
Taman Lapangan Permai,
31350 Ipoh, Perak Darul Ridzuan.
Tel / Fax : 05-311 4608
H/p : 017-7915339 (务边公青团秘书)

No comments:

Post a Comment